15:22 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش

بازارگردانی سهام قدیمی ترین نماد بورسی و ۱۱ شرکت دیگر
نماد برتر- بازارگردانی ۱۲ شرکت بورسی دیگر از جمله قدیمی ترین نماد حاضر در بازار سهام ایران از دیروز شروع شد.
عملکرد ۱۰ ماهه "سپ" با رشد درآمد و بازدهی ۴٣ و ۷۰ درصدی
نماد برتر- شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در عملکرد ده ماهه سال مالی، ۱.۹ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد و با بازدهی ۷۰ درصدی سهام همراه شد.
"سپ" در عملکرد ۹ ماهه با رشد ۵۷ درصدی ۸۲۴ ریال سود محقق کرد
نماد برتر- شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با انتشار صورت های مالی ۹ ماهه، ۸۲۴ ریال سود برای هر سهم محقق کرده که با افزایش ۵۷ درصدی در مقایسه با دوره مشابه قبل همراه شده است.
افزایش سرمایه ۶۷ درصدی "سپ" تصویب شد/ تغییر بند اساسنامه
نماد برتر- مجمع فوق العاده پرداخت الکترونیک سامان کیش برگزار و طی آن، افزایش سرمایه ۶۷ درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و تغییر بند اساسنامه به تصویب رسید.
زمان افزایش سرمایه ۶۷ درصدی "سپ" مشخص شد
نماد برتر- پرداخت الکترونیک سامان کیش برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه ۶۷ درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی، زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کرد.
"سپ" ۵۱ درصد سهام شرکت نرم افزاری را خریداری کرد
نماد برتر- پرداخت الکترونیک سامان کیش در راستای تکمیل و توسعه ارائه خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به تحصیل و خرید ۵۱ درصد از سهم الشرکه شرکت نرم افزاری کیان نور رایانه کرد.
عملکرد ۹ ماهه "سپ" با رشد ۴۳ درصدی درآمد و بازدهی ۳.۴ برابری سود بانکی
نماد برتر- شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در عملکرد نهمین ماه سال مالی، ۱.۷ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد و با بازدهی ۵۵ درصدی سهام همراه شد.
عملکرد "سپ" با رشد ۷۵ درصدی سود و بازدهی ۲۶۵ درصدی سهام
نماد برتر- شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با انتشار صورت های مالی ۶ ماهه تلفیقی منتهی به خرداد سال جاری از تحقق ۵۱۱ ریال سود برای هر سهم و بازدهی جالب ۲۶۵ درصدی خبر داد.
سرمایه "سپ" ۵ هزار میلیاردی شد
نماد برتر- سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی موافقت کرد.
مجوز افزایش سرمایه ۶۷ درصدی "سپ" صادر شد
نماد برتر- پرداخت الکترونیک سامان کیش مجوز افزایش سرمایه ۶۷ درصدی را از سازمان بورس گرفت و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد.
۷ ماه گذشت فقط ۲ عرضه اولیه در بورس محقق شد
پایگاه خبری راد: قرار بر این بود که در سال ۱۳۹۷ شرکت بورس هر ماه بخشی از سهام یک شرکت جدید را عرضه اولیه کند؛ امروز با گذشت هفت ماه فقط دو شرکت عرضه شده و این یعنی این رکن بازار سرمایه تاکنون در این مورد خاص به حدود ۱۶ درصد از برنامه‌اش دست یافته است.
فشار عرضه و کاهش قیمت‌ها در بورس تهران
پایگاه خبری راد: امروز نیز بورس تهران در بسیاری از نمادها با فشار عرضه و در نتیجه کاهش قیمت مواجه و این موضوع سبب شد نماگر اصلی بازار ۶۸ واحد افت کند.
هر ماه یک شرکت را در بورس عرضه می‌کنیم
پایگاه خبری راد: معاون شرکت بورس با بیان اینکه انجام عرضه‌های اولیه به شرایط بازار وابسته است، گفت: سعی می‌کنیم تا پایان سال هر ماه یک عرضه داشته باشیم. احتمالا عرضه بعدی یک شرکت در حوزه پتروشیمی است.
بورس تهران در آستانه نخستین عرضه اولیه سال ۱۳۹۷
پایگاه خبری راد: بازیگران بازار سرمایه در اوایل هفته بعد شاهد عرضه یک شرکت جدید در بورس تهران خواهند بود؛ هر کد حقیقی و حقوقی در این عرضه می‌تواند حداکثر 5000 سهم با کف قیمت ۶۲۰ تومان و سقف قیمت ۶۵۰ تومان را خریداری کنند.
رکود در بازار سرمایه شرکت ها را برای ورود به بورس مردد می‌کند
پایگاه خبری راد: علی رغم برنامه بورس تهران برای ورود حداقل ۱۲ شرکت جدید به بورس در سال ۱۳۹۷، ابهامات اقتصادی و رکود نسبی در بازار سرمایه باعث شده شرکت ها برای ورود به بورس مردد شوند.
صفحه قبل | صفحه بعد